תוכן שיווקי- יש קשר לתאטרוני סיפור לילדים?
רויטל רפאלי

תוכן שיווקי- יש קשר לתאטרוני סיפור לילדים?

זה נשמע לא קשור לעולם שלנו- אנחנו מעבירים תאטרוני סיפור לילדים בגיל הרך,
מה הקשר לתוכן שיווקי.
אין קשר…
אבל יש.
הקשר הוא – שאנו לא פועלים בבועה.

כשאנחנו יוצרים תוכן לילדים אנחנו צריכים לקחת בחשבון שמישהו יקנה מאיתנו את התוכן הזה. 
אנחנו צריכים לתווך את האיכות שלנו החוצה להורים, לגננות, למתנסים, לספריות.
אלה האנשים שאם יחליטו שאנחנו מעניינות, איכותיות, מרתקות – יעסיקו אותנו.
אז איך מתווכים את התוכן שאנו מייצרים למי שמזמינים אותנו לחוגים, שעות סיפור וימי הולדת?
שלושה שלבים:
1. תיכנון התוכן שלנו
2. שיווק התוכן שלנו.
3. העברת התוכן שלנו

תיכנון התוכן לייצר לילדים בגיל הרך- על מה כדאי לחשוב.

בתיכנון התוכן שאותו נעביר לגני ילדים, סדנאות הורים וילדים, מתנסים וספריות-
אנחנו צריכות למצוא את התוכן שמשלב את מה שאותנו מאוד מעניין , את מה שמוציא מאיתנו את שיא הכישרון שלנו אבל לחבר את זה לצרכים של הגננת או בעלת המתנ”ס.
לבעלת המתנס יהיה קל יותר למכור כרטיסים לתאטרון סיפור לסיפור מוכר, אבל יש עם זה בעיה, דיברתי על זה כאן בנוגע לזכויות יוצרים והצעתי פתרון.
אופציה נוספת היא להציע לה תוכנית שעונה על צורך שיש לה.
הנה דוגמא:
שנה שעברה הצעתי למתנס המקומי הצעה קצת שונה.
במקום עוד הצגות רגילות, הצעתי ליין מיוחד של סיפורים לקטנטנים. מספר המקומות יהיה מוגבל, הפעילות לא תתרחש באמפי הגדול אלא בחדר קטן ואינטימי, ואבחר בכוונה סיפורים לקטנטנים.
זה עבד מעולה- היה קל למתנס למכור את הכרטיסים, יצרתי בידול, והורים שמחו שיש להם משהו מותאם לקטנטנים.
תחשבו מה אפשר להציע שיהיה לאחראית המתנס קל למכור.
תחשבו איך למצב את החוג שאתם מציעים לגננת, כך שכשהיא מתארת אותו להורים זהו עוד יתרון בגן שלה.
כשחושבים על תוכן, תחשבו מנקודת המבט של מי שיזמין מכם את התוכן הזה.

כשיוצרים תוכן על מה לחשוב בשיווק התוכן?

כשאתם משווקים – אתם מעבירים את הייחוד של ההצעה שלכם ומדוע זה מתאים לצורך של המתנס, או לצורך של הגננת, או לבעלת הספריה.
תארו את התוצאות שיהיו בסיפור שיועבר ומה המשמעות שלו. למשל, החוג שלי יאפשר לילדים בגן הכרות עם מגוון רחב של ספרות ילדים איכותית וההורים יקבלו המלצה לספרות ילדים טובה ומגוונת.
במקום לתאר את התאטרון סיפור שתעבירו במתנס, תקלו על המתנס. תכתבו בהצעה – את האופן שניתן לנסח ולפרסם להורים- המתנס כבר רואה את מה שההורים יקראו ויראה שזה מושך את ההורים להירשם.

תוכן שיווקי בהעברת התוכן- באמת????

אין מה לעשות, השיווק הכי טוב יקרה אם התוכן שלכם באמת מרתק, איכותי וייחודי.
אם אתם מספרי סיפורים מעולים, השיווק יתרחש מעצמו.  ההמלצות, ההעברה מאדם לשני. וזה, השיווק הכי יעיל וטוב.
מעבר לקורס שלם שאני מעבירה על זה, אין לי יותר איך להדגיש את החשיבות של זה. 
זה מקצוע שצריך ללמוד אותו לעומק. 
חובה לבדוק שיש לכם הביטחון המלא בתוכן שאתם מעבירים. ואם אין לכם ביטחון מלא, הכול בסדר!!!!
רק תשאלו עצמכם מה אתם עושים כדי להשתפר ולדייק תוכן: השתלמויות, קורסים יעוץ.
אם מעניין אותכם איך אני מעבירה תאטרון סיפור, שבוע שעבר פירסמתי סירטון עם דוגמא כאן. 

לסיכום

כשמייצרים תוכן חדש, או סדנת הורים וילדים, או סדרת הצגות, חושבים הפוך.
מי יקנה מכם את התוכן הזה. תשאלו עצמכם – מנקודת המבט של הגננת, המתנס, הספריה – מה יהיה התרחיש הכי מוצלח עבורה? איך אני דואגת שהמוצר שלי יעזור לה להעביר את זה. ואז יהיה לכם קל יותר להפיץ את הכישרון שלכם הלאה.
בהצלחה!
נ.ב – ידעתם שיש קבוצת פייסבוק- כל הידע על עסק של תאטרוני סיפור?

רוצה לקבל מייל כל פעם שאני מוציאה פוסט חדש?

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן