האם כדאי לשווק השנה לגנים או פיספסתי?
רויטל רפאלי - תאטרון סיפור

האם כדאי לשווק השנה לגנים או פיספסתי?

מה יקרה אם נראה שאני לא מצליחה לייצר לי מספיק עבודה עד ספטמבר?
יש טעם עכשיו לשווק לגנים?
אולי להתחיל שנה הבאה?
זה לא מאוחר מדי?
פיספסתי את השיווק ספטמבר…
אני מתקשרת ואומרים לי שהם לא צריכים חוג.
אם הייתי מקבלת שקל (טוב עדיף דולר) על כל פעם שאני שומעת את המשפט הזה הייתי מיליונרית (טוב, סתם רק מבוססת כלכלית…)
אז התשובה לשאלות היא –
כן, רוב הגנים כבר מסודרים, להרבה מאוד גנים יש כבר חוג קבוע.
כן, היה עדיף להתחיל לשווק החל מאפריל.
אבל התשובה שאני מכירה מהניסיון שלי:
יש גננות שמחפשות אחרי פסח חוג,
יש גננות שמחפשות בקיץ, יש שמחפשות כשמתחילה השנה ויש שבאמצע השנה רוצות להחליף חוג.
יש צהרונים שהכול מלא ולא צריכים ויש צהרונים שדווקא מחפשים.
כך שהתשובה שלי היא – שלשווק זה תמיד מתאים.
ושיווק זה עניין מספרי- אם לא מפסיקים לשווק בסוף מגיעים למספר גנים שלהם זה בדיוק מתאים. 
אבל שיווק זה תהליך, במיוחד בשנים הראשונות עד שמתייצבים ומשיגים נפח עבודה מלא.

אולי הבעיה אחרת, לא מתחשק לך לשווק?

אולי כשגננת אומרת לך שיש לה חוג והיא לא צריכה – הלב נמחץ? יש לך קושי להכיל את התשובה הזו?
אולי כל התהליך נתפס בעינייך קשה גדול ואם רק מישהו היה עושה במקומך?
אז אני רוצה לספר לך ששיווק יכול להיות:
כיף, נחמד, הזדמנות לדבר עם גננות על מה חשוב להן, הזדמנות להכיר את קהל היעד שלך,
שיווק זו ההזדמנות שלך להגיע לגנים שהחיבור בינך לבינם יהיה מדהים.
שיווק זה להבין איפה הייחוד שלך ואיך את משווקת אותו.
שיווק זו הדרך שלך לצמיחה אישית, להוכיח לעצמך שזה אפשרי לשווק בלי להרגיש – לא בסדר או להרגיש שמוכרים משהו שיקרי.
שיווק זו ההזדמנות להתידד עם המקום שלך שאומר- זו אני וזה מה שיש לי להציע לעולם, אני מאמינה בו – מי נמצא שם שמחפש בדיוק את זה?
שיווק זה לא להיבהל כשאומרים לך – לא.
גם לך יוצא לומר – לא,  להרבה הצעות שמציעים לך וזה לא בגלל שאין לך כבוד למי שהציע. זה פשוט לא מתאים לך.
אז מציעה לך לשאול עצמך- מה עכשיו התפיסה שלי לשיווק ואיך אני הופכת את התפיסה הזו למשהו אחר:
קליל, נחמד, נותן תקווה לגננת שהנה היא מצאה אחלה חוג.
אי שם נמצאת הגננת שמחפשת את החוג שלך-
עם ההומור שלך, הייחוד והדברים שרק לך יש אותם. חבל לא להציע אותם.

איך אני יכולה לעזור לך?

– בעזרת קורס ליווי דיגיטלי שילווה אותך בתהליך של יצירת תוכן איכותי לילדים ואיך להתפרנס ממנו. 

זכיינות נותרו לי עוד שני מקומות לזכיינות, בעיקר אזור רמת השרון. כל הפרטים כאן. יש גם שאלון לבדיקת התאמה לזכיינות כאן. 

רוצה לקבל מייל כל פעם שאני מוציאה פוסט חדש?

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן